Изключително важно 
			Много важно 
			Важно 
			Не е важно 
		 
		
			1. Знания: Студентите притежават разширени и задълбочени знания в областта, включително свързани с най-новите постижения в нея. Самостоятелно интерпретират придобитите знания, като ги свързват с прилагането им в практиката и чрез критично възприемане, разбиране и изразяване.  
		
			1.1 Студентите познават и разбират ключовите понятия в международните икономически отношения, международната икономика, финанси и бизнес  
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.2. Студентите познават и разбират класическите теории и съвременните тенденции в развитието на международните икономически отношения, международната икономика, финанси и бизнес 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.3. Студентите са постигнали компетентност относно структурата, функциите и особеностите международните икономически отношения, международната икономика, финанси и бизнес 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.4. Студентите имат знания за методологията за теоретичното и практическото изследване на икономически и финансови отношения, и бизнес 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.5. Студентите са изградили индивидуална ориентация към определена теоретична и практическа област в международната икономика, финансите и международния бизнес 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.6. Какви други знания трябва да имат студентите? 
			 
		
			  
			  
			  
			  
			  
		 
		
			2. Умения: Студентите владеят методи и средства, позволяващи решаване на сложни задачи. Прилагат логическо мислене и проявяват новаторство творчески подход при решаване на нестандартни задачи.  
		
			2.1. Студентите умеят да разрешават проблемни ситуации 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			2.2. Студентите притежават умения за извършване на международен бизнес, маркетингови проучвания и анализи, финансови проучвания и анализи, анализ и проучване на международната бизнес среда и др. в сферата на международните икономически отношения 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			2.3. Студентите притежават базисни умения за работа в отдели по финанси, реклама, маркетинг, външнотърговска дейност, работа по инвестиционни и бизнес проекти и др. 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			2.4. Студентите притежават базисни умения за международни анализи на процеси в образованието, политиката, рекламата, маркетинга, финансите, валутните операции, фондовите пазари, финансовия мениджмънт и бизнес анализи 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			2.5. Какви други умения трябва да имат студентите? 
			 
		
			  
		 
		
			3. Лични и професионални компетенции  
		
			3.1. Самостоятелност и отговорност  
		
			3.1.1. Студентите имат възможности за разработване на проекти 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.1.2. Студентите проявяват инициативност в управленските процеси в обучението 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.2.3. Какви други компетенции за самостоятелност и отговорност трябва да имат студентите? 
			 
		
			3.2. Компетенции за учене  
		
			3.2.1. Студентите имат нагласа за по-нататъшно учене 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.2.2. Студентите имат нагласа за извънаудиторна самостоятелна подготовка 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.2.3. Какви други компетенции за учене трябва да имат студентите? 
			 
		
			3.3. Комуникативни и социални компетенции  
		
			3.3.1. Студентите притежават комуникативност, компетентност за общуване с различни аудитории 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.3.2. Студентите показват широк вътрешен мироглед, който показва солидарност с други хора 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.2.3. Какви други комуникативни и социални компетенции трябва да имат студентите? 
			 
		
			3.4. Професионални компетенции  
		
			3.4.1. Студентите набират и интерпретират подходящи данни в областта, предназначени за решаване на проблеми 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.2. Студентите могат да провеждат самостоятелно международни бизнес анализи с практическо значение 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.3. Студентите умеят да преценяват важността на различните фактори в сложна международна икономическа и бизнес среда 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.4. Студентите оценяват явленията и процесите от международните икономически и бизнес аспекти, появяващи се по време на учене или работа 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.5. Какви други професионални компетенции трябва да имат студентите?