Изключи-телно важно 
				Много важно 
				Важно 
				Не е важно 
			 
			
				1. Знания: Студентите притежават разширени и задълбочени знания в областта, включително свързани с най-новите постижения в нея. Самостоятелно интерпретират придобитите знания, като ги свързват с прилагането им в практиката и чрез критично възприемане, разбиране и изразяване.  
			 
			
				1.1 Студентите познават и разбират ключовите понятия в областта на пожарното инженерство 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				1.2. Студентите познават и разбират класическите теории и съвременните тенденции в развитието на пожарното инженерство 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				1.3. Студентите имат знания за противопожарната и аварийно-спасителна тактика 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				1.4. Студентите имат знания за методиката на проектиране по действащите национални и европейски нормативи 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				1.5. Студентите са постигнали компетентност относно проектирането, експлоатацията и експертната оценка на жилищни, обществени и промишлени сгради и съоръжения, съобразно тяхната пожарна безопасност  
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				1.6. Студентите са изградили индивидуална ориентация към определена теоретична и практическа област в пожарното инженерство 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				1.7. Какви други знания трябва да имат студентите? 
				 
			 
			
				2. Умения: Студентите владеят методи и средства, позволяващи решаване на сложни задачи. Прилагат логическо мислене и проявяват новаторство ,  творчески подход при решаване на нестандартни задачи.  
			 
			
				2.1. Студентите умеят да разрешават проблемни ситуации 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				2.2. Студентите притежават базисни умения за проектиране на пожароизвестителни и пожарогасителни системи  
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				2.3. Студентите притежават базисни умения за прилагането на актуалните строителнотехнически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар на строителната конструкция  
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				2.4. Студентите притежават базисни умения за провеждане на пожаротехническа експертиза 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				2.5. Студентите притежават базисни умения за работа със специализирани съвременни софтуерни продукти в областта на проектирането 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				2.6. Какви други умения трябва да имат студентите? 
				 
			 
			
				3. Лични и професионални компетенции  
			 
			
				3.1. Самостоятелност и отговорност  
			 
			
				3.1.1. Студентите имат възможности за разработване на проекти 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.1.2. Студентите проявяват инициативност в управленските процеси в обучението 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				2.6. Какви други компетенции за самостоятелност и отговорност трябва да имат студентите? 
				 
			 
			
				3.2. Компетенции за учене  
			 
			
				3.2.1. Студентите имат нагласа за по-нататъшно учене 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.2.2. Студентите имат нагласа за извънаудиторна самостоятелна подготовка 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.2.3. Какви други компетенции за учене трябва да имат студентите? 
				 
			 
			
				3.3. Комуникативни и социални компетенции  
			 
			
				3.3.1. Студентите притежават комуникативност, компетентност за общуване с различни аудитории 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.3.2. Студентите показват широк вътрешен мироглед, който показва солидарност с други хора 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.3.3. Какви други компетенции за учене трябва да имат студентите? 
				 
			 
			
				3.4. Професионални компетенции  
			 
			
				3.4.1. Студентите набират и интерпретират подходящи данни, предназначени за решаване на проблеми 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.4.2. Студентите могат да провеждат самостоятелно проучвания с практическо значение и да анализират получените резултати 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.4.3. Студентите умеят да преценяват важността на различните фактори при вземане на решения от конструктивен или технологичен характер 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.4.4. Студентите оценяват явленията и процесите от социални и етични аспекти, появяващи се по време на учене или работа 
				1  
				2  
				3  
				4  
			 
			
				3.4.5. Какви други компетенции за учене трябва да имат студентите?