Изключително важно
Много важно
Важно
Не е важно
1. Знания: Студентите притежават разширени и задълбочени знания в областта, включително свързани с най-новите постижения в нея. Самостоятелно интерпретират придобитите знания, като ги свързват с прилагането им в практиката и чрез критично възприемане, разбиране и изразяване.
1.1 Студентите познават и разбират ключовите понятия в сигурността
1
2
3
4
1.2. Студентите познават и разбират класическите теории и съвременните тенденции за управление на сигурността
1
2
3
4
1.3. Студентите са постигнали компетентност относно структурата, функциите и особеностите на системата за защита на сигурността
1
2
3
4
1.4. Студентите имат знания за методологията, за теоретичното и практическото прилагане на управленски подходи, методи, правила и процедури за защита на сигурността
1
2
3
4
1.5. Студентите са изградили индивидуална ориентация към определена теоретична и практическа област на защита на сигурността
1
2
3
4
1.6. Какви други знания трябва да имат студентите?
2. Умения: Студентите владеят методи и средства, позволяващи решаване на сложни задачи. Прилагат логическо мислене и проявяват новаторство творчески подход при решаване на нестандартни задачи.
2.1. Студентите умеят да разрешават проблемни ситуации
1
2
3
4
2.2. Студентите притежават умения за работа в екип
1
2
3
4
2.3. Студентите притежават базисни умения за анализ и оценка на риска
1
2
3
4
2.4. Студентите притежават базисни умения за организиране и управление на силите и средства за защита на сигурността
1
2
3
4
2.5. Студентите притежават базисни умения за предотвратяване на нежелани събития и неутрализиране на последиците от тях
1
2
3
4
2.6. Студентите притежават базисни умения за подготвяне на условия за разкриване на причините за нежелани събтия и виновните лица
1
2
3
4
2.7. Какви други умения трябва да притежават студентите
3. Лични и професионални компетенции
3.1. Самостоятелност и отговорност
3.1.1. Студентите имат възможности за разработване на проекти
1
2
3
4
3.1.2. Студентите проявяват инициативност в управленските процеси в обучението
1
2
3
4
3.1.3. Какви други компетенции за самостоятелност и отговорност трябва да притежават студентите
3.2. Компетенции за учене
3.2.1. Студентите имат нагласа за учене през целия живот
1
2
3
4
3.2.2. Студентите имат нагласа за извънаудиторна самостоятелна подготовка
1
2
3
4
3.2.3. Какви други компетенции за учене трябва да притежават студентите
3.3. Комуникативни и социални компетенции
3.3.1. Студентите притежават комуникативност, компетентност за общуване с различни аудитории
1
2
3
4
3.3.2. Студентите показват широк вътрешен мироглед, който показва солидарност с други хора
1
2
3
4
3.3.3. Какви други комуникативни и социални компетенции трябва да притежават студентите
3.4. Професионални компетенции
3.4.1. Студентите набират и интерпретират самостоятелно подходящи данни, предназначени за решаване на проблеми в областта на защитата на сигурността
1
2
3
4
3.4.2. Студентите умеят да разкриват и оценяват рискове, опасности и заплахи за националната, корпоративната и личната сигурност
1
2
3
4
3.4.3. Студентите оценяват явленията и процесите от социални и етични аспекти, появяващи се по време на учене или работа
1
2
3
4
3.4.4. Какви други професионални компетенции трябва да притежават студентите?