Изключително важно 
			Много важно 
			Важно 
			Не е важно 
		 
		
			
				Знания: Студентите използват високо специализирани практически и теоретични знания в областта. Някои от знанията са водещи в научната. Тези знания формират основата за оригиналност в разработването и/или прилагането на идеи.  
			 
				Студентите показват критично осъзнаване на знанията в изучаваната специалност и връзката между различните области.  
		 
		
			1.1 Студентите могат да правят интерпретация, коментар и критичен теоретичен анализ на водещите идеи в специфични тематични области на управлението на сигурността 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.2. Студентите познават основните концепции в областта на защитата на сигурността 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.3. Студентите познават теоретичната същност и практическите възможности на основните подходи, методи, правила и процедури за защита на сигурността 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			1.4.Какви други знания трябва да притежават студентите? 
			 
		 
		
			  
		 
		
			
				Умения: Студентите правят основана на изследвания диагноза на проблемите чрез интегриране на знания от нови или интердисциплинарни области и правят преценки с помощта на непълна или ограничена информация.  
			 
				Студентите развиват нови умения в отговор на появяващи се знания и техники.  
		 
		
			2.1. Студентите умеят да разрешават проблемни ситуации чрез интегриране на знания от нови или интердисциплинарни области и правят преценка с помощта на непълна или ограничена информация 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			2.2. Студентите притежават умения за организиране и управление на силите и средствата за защита 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			2.3. Студентите притежават умения за предотвратяване на нежелани събития и неутрализиране на последиците от тях 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			2.4. Какви други умения трябва да притежават студентите? 
			 
		 
		
			  
		 
		
			3. Лични и професионални компетенции  
		 
		
			3.1. Самостоятелност и отговорност  
		 
		
			3.1.1. Студентите умеят самостоятелно да дефинират изследователски проблем, да формулират хипотези, да провеждат емпирични проучвания, да анализират и интерпретират емпирични резултати по собствени изследователски проекти 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.1.2. Студентите умеят да подбират адекватен набор от изследователски инструменти за решаване на конкретен изследователски проблем 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.1.3. Какви други компетенции за самостоятелност и отговорност трябва да притежават студентите? 
			 
		 
		
			3.2. Компетенции за учене  
		 
		
			3.2.1. Студентите умеят да създават собствени методики 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.2.2. Студентите имат умения за обучение през целия живот 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.2.3. Какви други компетенции за самостоятелност и отговорност трябва да притежават студентите? 
			 
		 
		
			3.3. Комуникативни и социални компетенции  
		 
		
			3.3.1.Студентите притежават комуникативност, компетентност за общуване с различни аудитории 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.3.2. Студентите показват широк вътрешен мироглед, който показва солидарност с други хора 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.3.3. Какви други комуникативни и социални компетенции трябва да притежават студентите? 
			 
		 
		
			3.4. Професионални компетенции  
		 
		
			3.4.1. Студентите имат необходимите умения за анализ и прогнозиране на рисковете от нежелани събития 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.2. Студентите познават границите на приложимост на правилата и процедурите за защита на сигурността 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.3. Студентите умеят да формулират и осъществяват подходящи управленски решения за неутрализиране на опасности, рискове и заплахи за сигурността 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.4. Студентите умеят да работят в екип с представители на различни ведомства, органи на местната власт и местното самоуправление, и гражданското общество по превенция, разкриване и неутрализиране на нежелани събития 
			1  
			2  
			3  
			4  
		 
		
			3.4.5. Какви други професионални компетенции трябва да притежават студентите?