Изключително важно 
			Много важно 
			Важно 
			Не е важно 
		 
	
		
			Знания: Студентите използват високо специализирани практически и теоретични знания в областта. Някои от знанията са водещи в областта. Тези знания формират основата за оригиналност в разработването и/или прилагането на идеи.  
		 
			Студентите показват критично осъзнаване на знанията в областта и връзката между различните области. 
 
	 
	
		1.1 Студентите познават основните понятия в тенденциите на глобализацията и регионалистиката 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		1.2 Студентите могат свободно да обсъждат основните направления в теоретичните школи на международните отношения 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		1.3 Студентите познават основните закономерности и тенденции в развитието на международната система в преход 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		1.4 Студентите имат фундаментални знания за основните направления в специалностите - история, политически науки, право и икономика 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		1.5 Студентите имат знания и умения в областта на културната антропология, в духа на европейските стандарти за реализация на експерти по въпросите на европейската интеграция и културно-историческото наследство; - знания и умения в прилагането на регионалните политики и стратегии на Европейския съюз 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		1.6 Студентите имат формирани способности и нагласи за екипна работа в различни национални и международни институции и неправителствени организации 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		1.7 Студентите имат други знания (посочете какви) 
		 
 
	 
	
		 
 
	 
	
		
			Умения: Студентите правят основана на изследвания диагноза на проблемите чрез интегриране на знания от нови или интердисциплинарни области и правят преценки с помощта на непълна или ограничена информация.  
		 
			Студентите развиват нови умения в отговор на появяващи се знания и техники. 
 
	 
	
		2.1. Студентите се ориентират и реагират своевременно в проблемни политически ситуации, компетентно да ги анализира и да предлага ефективни политически решения и реални прогнози 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		2.2. Студентите планират, организират и провеждат дейности, свързани с реализацията на функциите на държавната власт, показват висок професионализъм като посредник и координатор в контактите между различните социални формации и институции 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		2.3. Студентите анализират изборни резултати, нагласите и поведението на гласоподавателите в българския политически процес, могат да участват в предизборни кампании на национално и местно равнище 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		2.4. Студентите прилагат техники за управление на конфликтни ситуации и за водене на преговори 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		 
 
	 
	
		3. Лични и професионални компетенции 
 
	 
	
		3.1. Самостоятелност и отговорност 
 
	 
	
		3.1.1. Студентите имат възможности за разработване на проекти 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.2.2. Студентите проявяват инициативност в управленските процеси в обучението 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.2. Компетенции за учене 
 
	 
	
		3.2.1. Студентите имат нагласа за по-нататъшно учене 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.2.1. Студентите имат нагласа за извънаудиторна самостоятелна подготовка 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.3. Комуникативни и социални компетенции 
 
	 
	
		3.3.1. Студентите притежават комуникативност, компетентност за общуване с различни аудитории 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.3.2. Студентите показват широк вътрешен мироглед, който показва солидарност с други хора 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.4. Професионални компетенции 
 
	 
	
		3.4.1. Студентите набират и интерпретират подходящи данни в областта, предназначени за решаване на проблеми 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.4.2. Студентите могат да провеждат самостоятелно политологически изследвания с практическо значение 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.4.3. Студентите умеят да преценяват важността на различните фактори в сложна социална среда 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		3.4.4. Студентите оценяват явленията и процесите от социални и етични аспекти, появяващи се по време на учене или работа 
		1  
		2  
		3  
		4  
	 
	
		2.5. Студентите притежават други умения (посочете какви)